“Neuro-packaging: απογειώνοντας τις πωλήσεις μέσα από το συναίσθημα”

Στις 3 Νοεμβρίου ο ΣΥΒΙΠΥΣ σε συνεργασία με την εταιρία BRAND AVIATORS διοργάνωσε διαδικτυακό Σεμινάριο με τίτλο: “Neuro-packaging: απογειώνοντας τις πωλήσεις μέσα από το συναίσθημα”. 

Στο πρώτο μέρος της εκδήλωσης, ο Δρ. Παντίδος ανέπτυξε το θεωρητικό υπόβαθρο του μοντέλου ‘the wheel of motives’, το οποίο με βάση τη νευροβιολογία κάνει την συσκευασία να μιλά στο συνειδητό και ασυνείδητο ενσωματώνοντας βιολογικές αλήθειες.  

H συσκευασία δεν υπάρχει απλά για να προστατεύει το προϊόν αλλά πλέον αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του. Ο εγκέφαλος αυτόματα πιστοποιεί το προϊόν, όταν το κύριο μήνυμα της μάρκας, τα χρώματα, τα σχήματα, τα γραφικά και οι γραμματοσειρές συντονίζονται. 

Η παρουσίαση του Δρ. Παντίδου ολοκληρώθηκε με την ανάλυση παραδειγμάτων : φιάλη Johnnie Walker  και συσκευασιών που αναπτύχθηκαν  για την εταιρία Owens-Illinois Inc. 

Στο δεύτερο μέρος της εκδήλωσης αναλύθηκε το επιτυχημένο παράδειγμα  επανασχεδιασμού  του λογότυπου, των συσκευασιών  και των σημείων επαφής του brand Coffeeway’s από τους κ. Γ. Μπενόπουλο (ΔΣ της εταιρείας Cafetex) και κ. Α. Μπαλατσού (υπεύθυνος μάρκετινγκ της εταιρίας CAFETEX). 

Το βίντεο της εκδήλωσής είναι διαθέσιμο στα Μέλη και στους Συνεργάτες μας μέσω της Γραμματείας του επιστημονικού μας Συνδέσμου. 

Όλα τα Νέα / Άρθρα